I care - en systers bekännelse

Gick för en timme sedan till min brors rum för att kolla om han var vaken, men han sov, och självklart väckte jag honom och sa: - jag skulle bara kolla om du lever. Det är mitt sätt att visa att jag bryr mig. Jag har en alldeles underbar lillebror trots våra stunder. Han kan vara riktigt respektlös och ha på tok för högt ljud på Datorn och ibland tror jag att han inte behöver någon sömn alls eftersom han alltid är uppe hur sent som helst och ändå tar han tidiga bussen till skolan. Vet inte hur det går ihop. Eftersom jag är EXTREMT ljudkänslig när jag skall plugga så måste jag sitta med öronproppar och efter ett tag får jag riktigt ont i öronen. Men heey jag gillar min bror i alla fall!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0