Helg update

Lördag: For som sagt till M i lördags. Vi gjorde uppgifterna till idag och hann en uppgift till på onsdag. Vi gjorde en härlig och stark kycklingsoppa till lunch och kom fram till att vi förhoppningsvis ska åka till USA i sommar :D hoppas hoppas! 
Vid 17 tiden for vi hem till mig för att äta middag. På kvällen blev det ansiktsmask, lite stjärnor på is, chokladfondue & frukt och allt annat snask som hör till en lördagskväll och så såg vi såklart What happens in Vegas med underbara Cameron Diaz & Ashton Kutcher.

En underbar film som utspelar sig i Las Vegas & New York!

Resten av kvällen kollade vi på bilder från USA och drömde oss bort och hon sov även över. Tack för en härlig lördag!

Söndag: Började morgonen med plugg, jag renskrev klart föreläsningen som jag hade i fredags, duschade och fixade det jag skulle ha med mig till P. Min Älskling och S var som sagt i Stockholm i helgen så dom kom med planet halv två så min Mamma och hennes sambo J körde oss till flygplatsen och sedan körde P:s mamma hem M & S. Jag och P:s familj var bjudna på middag hos M som fyllde 18 år. Vi blev bjudna på en jätte god förrätt, med advokado & lök blandning med rom i ett gott bröd, till varmrätt blev det Enchillades med kyckling eller med köttfärs det var mycket gott blev dock mätt efter förrätten sedan var det efterrätt M hade gjort en jätte god citron, glasstårta, måste få receptet till den det bjöds även på en chockladtårta. 

Efter den trevliga middagen for jag & P hem till honom för att plugga jag läste rättsfallet till idag och läste 50 sidor i Familjerättsboken. Sedan blev det kvällsfika och sovdax! Det är så mysigt att sova med dig P tänkt vilken dröm att få göra det varje kväll. Detta var min helg i stora drag och nu har en rolig skolvecka börjat men tro mig det är snart helg igen. Visst ja kom just på att jag måste anmäla mig till JF-festen nu på lördag. 

/ Sophie ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0