Hej bloggen

Har ätit middag nyss och ska nu ta bort mitt smink och ta på myskläder. Idag fick jag även hem min rullväska från Laredoute. Jag och M har pratat om att hitta en rullväska som man även kan bära som en bag och samma dag som vi pratade om det damp det ner ett erbjudande om denna väska på Laredoute för 0:- så jag slog till (köpte självklart kläder också). 


Så nu är den här får se om jag inviger den på måndag eller tisdag. Nu slipper jag få snerygg och stela axlar efter allt bärande som sagt att läsa Juridik innebär en hel del tyngdlyftning. Med lagboken, kurslitteratur, Macen, laddaren m.m. och ja det väger en hel del. Nä nu ska jag ta bort mitt smink och sedan sätta igång med PM:et. 
Ha det bra!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0