Hej bloggen!

Har nyss ätit frukost, nybakat bröd och chaiteá såklart. Det blev som sagt ingen träning igår eftersom jag vaknade och hade träningsvärk i axlarna och ryggen så jag tänkte att det var bäst att ta en vilodag + att jag faktiskt skall träna idag på en fredag och eventuellt resten av helgen eftersom jag inte skall vara med P. Saknar Dig! Men snart får vi vara med varandra igen. P har som sagt två tentor nästa vecka, måndag och onsdag så på onsdagen får vi vara i varandras armar igen :D Wieee! Längtar! 

Nä nu är det plugg som gäller. 

God morgon på er :)

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: H*

- haha du är för söt alltså ! ursprungligen palestinier från libanon, oouw seriöst ? fan vad grymt. tack detsamma du ;d puss

2008-10-24 @ 14:04:13
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0