Hej bloggen!

For in till skolan på morgonen och kom hem 17. Jag och M satt och gjorde Successionsuppgifterna som är till på Onsdag och läst även rättsfallet till den lektionen. Funderar dock på att skippa att fara in eftersom vi förstod det vi gick igenom så det känns onödigt att åka buss i 1 timme (fram och tillbaka) för att ha en lektion på 1 och en halv timme. Har även fått pussa på min underbara Älskling :D 

När jag kom hem sprang jag på Crossmaskinen i 20 min och efter det var det middag. Jag har även fixat till mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Nu kan jag faktiskt gå på golvet (; Ska sätta mig och renskriva Successionsrätten och sedan om jag hinner/orkar gå igenom Fastighetsrätten. 

Ha en trevlig kväll!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0