Hej alla Goa!

Har försökt skriva lite på PM:et, men koncentrationen har inte varit den bästa idag, har sista instans kvar och analysen... men jag ger mig för i kväll, har hela dagen i morgon på mig. Ska som sagt inte in till skolan utan det blir plugg hemifrån. Guud vilket stökigt rum jag har. Borde plocka ihop lite, det ligger papper och böcker överallt och för att inte tala om en massa kläder. Men men det sparar vi till morgondagen. Nu blir det så klart ett avsnitt av SATC och örtteá och något gott (; hah vilken snask-tjej jag är, borde även börja träna. Vilka många måsten det blev nu. Nej jag ska ta mig en macka och mitt teá & tända ljus som vanligt och besöka mina "vänner" i NY. 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0