Godmorgon Torsdag

Hej tog en välbehövd sovmorgon idag och natten innebar mååånga drömmar. Drömde bl a att jag och P var med i krig i USA??? och självklart fick jag sitta kvar i monstertrucken medan resten av gänget fick gå ut och skjuta (inte för att jag egentligen vill skjuta någon) men det var mer som en princip sak att jag var tjej. Tur att detta bara var en mardröm jag tycker att det är så himla hemskt med krig! Tyvärr så är detta många människors vardag :( 

Själv sitter man och äter frukost och har det hur bra som helst men tyvärr vet jag inte hur vi skall stopp dessa krig med korrupta ledare. Ajja nog pratat om detta. 

God morgon på er!

/ Sophie ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får en fin dag! Kramar



Du har en bra blogg!

2008-10-16 @ 11:23:39
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0