God morgon

Vaknade för en timme sedan och nu sitter jag och äter paj (ovanligt) och dricker mitt härliga teá, kalkstensdrömmar. Vilket tråkigt väder det är ute, det regnar och ser allmänt grått ut men det gör inte så mycket, ska ändå bara läsa. Får ta och kurra ner mig i soffan med en skön filt, kopp med teá och läsa en härlig bok om Specialprocess. Det hade varit skönt om jag skulle få in ett Pilatespass idag, kanske efter lunch, då jag ska äta mer paj (en annan sort dock). 
Ha en trevlig torsdag! 

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: pätty

hej =) nej nej nej det är inte för kallt... eller det är klart att det blir kallt men INGEN är i paris på sommaren... alla drar iväg eftersom sommaren i paris påminner om den svenska.. sol,regn,sol,regn igen. så vinterhalvåret är den rätta tiden att dra ner till Paris. Vad ska du göra i Paris ? ska du till eifeltornet kanske det är lite drygt att stå i millång kö i kylan men ska du shoppa så är det januari som gäller.

2008-10-02 @ 14:20:19
URL: http://pattypoopi.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 14:21:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0