Fri som en fågel

Vilken börda som befriades idag, såå sköönt! Nu slipper jag lägga ner en massa negativ energi på något jag inte kunde göra något åt men nu när det är ur världen kan jag verkligen fokusera på annat. Den glada nyheten har jag firat med ett Pilatespass på 30 min. Jag har tänkt att jag ska försöka träna varje vardag, antingen 20-30 min på Cykeln eller Pilates, skönt med lite variation. Så jag kan frossa i mig alla onyttigheter som jag brukar göra (; Hah nä men jag ska minska på det också måste tänka på min insida också eftersom min utsida banne mig inte visar mitt frosseri, ännu iaf. Så det är nog bäst att sluta med det innan det är försent. 



Föresten så kom filmen The Holiday idag :D 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0