Fredagens shopping

Var som sagt med M på stan i fredags men det tog ett tag innan jag kom in. Eftersom halv två (skulle träffa M 14), sätter jag mig i bilen, vrider på nyckel och vad händer, precis INGENTING! Den var död, dead, over. Shit vad ska jag nu göra, fick panik, ringde självklart till J (mammas sambo) för att säga att pärlan är helt död och självklart fanns det inget att göra åt det eftersom batteriet var tomt så jag fick springa in igen packa om allt från min LV väska till min ryggsäck, ringa M för att säga att jag kommer sent och kolla när nästa buss går. Som tur var gick det en buss 14.12 men självklart var den sen. Så jag kom in till stan första tjugo i tre, great! Så vi fick stressa oss genom stan. Detta hann jag bl.a köpa:



♥ En vit blus från H&M med snygga volanger
♥ Svart väst från H&M
♥ Silverringar
♥ Pärlörhängen från Pearls for girls
♥ Fick även ett halsband där det står, Who are you? när M köpte skor, hon fick såklart ett också.
♥ Köpte även en en långarmadtröja med fin rosett nedanför naveln



♥ samt en grå polo t-shirt



♥ Köpte även ett Chaiteá med smak av choklad, karamell i påse, smakade det idag det var jätte gott. Tänkte egentligen köpa löschaiteá men det var slut, så det fick bli denna istället.   

Nästa gång vi går på stan ska vi definitivt fika (; LÄngtar!



Efter stan tog jag bussen till P som hoppade på vid Universitetet. När vi kom hem till honom var det tacos. Jag blev även klippt av P:s mamma som är bl.a. Frisör. Så nu är mitt hår en decimeter kortare. Var lite ovant i början men nu har jag börjat vänja mig. Det behövdes dock verkligen och mitt hår växer som ogräs så det är nog lika långt snart igen. Efter min klippning gick vi på promenad, mysigt! Älskar dig så himla mycket P! Efter vår promenad såg vi Planet Earth (;  

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0