Duktig

Har idag sprungit på Cross-maskinen i 20 min har även hjälp min Mamma och hennes sambo J att upprätta ett samboavtal. För alla er sambos skriv ett samboavtal mellan er. Det kan tänkas onödigt för att det kommer ju aldrig ta slut mellan er, eller ? Detta är fakta man aldrig faktiskt vet och visst man kanske är bra vänner idag men den dagen ni (eventuellt) skiljer er är ni mest troligen inte vänner. Det är därför man skapar äktenskapsförord när man gifter sig för då är man vänner och man anses ha samtycke till att giftorättsgods skrivs till enskild egendom... det samma gäller för samboavtal!

Jag har även läst de två rättsfallen till Fastighetsrätten i morgon och även läst det rättsfallet jag har i samma rättsområde till på fredag. Duktig. I morgon ska jag göra Utmätningsövningen som egentligen är flyttad till den 11/11 men R och U skulle sitta och göra den i morgon och frågade om jag ville vara med och ja självklart det är ju skönt att ha den bortgjord. 
Nu blir det en kopp örtteá och SATC. 
God natt!!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0