Duktig

Har tidigare idag kört ett Pilatesaerobic pass, guuud vad jobbigt och så himla skönt. Har även försökt att tänja min kropp till max, jag har faktiskt blivit vigare sedan de senaste veckorna av träning. När man var liten kunde man gå ner i split och spagat hur lätt som helst men 10 år av fotbollsspelande har gjort sitt och nu är man stel som en pinne. För i fotbollens värld existerade inget som heter obligatorisk stretching utan det var frivillig stretching efter träning och match, vilket sällan blev av.

Men nu skall jag börja mitt vigare liv! Efter träningen blev det duschen och sedan middag och nu sitter jag här och skall kämpa mig igenom Fastighetsrätten. Föresten så ringde tandläkaren idag, blev lite chockad eftersom jag hade varit i kontakt med dom tidigare idag men nu så gällde det min tid. Det var många som hade avbokat och eftersom jag var först på listan att få en tid så fick jag välja vilken tid som skulle passa. Så i morgon blir det tandis 11.30 , jag skall få låna J:s "röda sportbil" hah så det blir perfekt. Bara den inte sviker mig i morgon som den gjorde sist (; 

Ha en bra kväll!

/ Sophie♥         

Kommentarer
Postat av: Linn

Borde också börja mitt lite vigare liv.. vet hur stel man blir av att spela fotboll!

2008-10-27 @ 20:44:47
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jag måste kolla i min mössa också :P Haha bilderna ja, det var ju ellinor som tog alla, jag vet inte om det finns några fler :P jag kan skicka dom till dig på mailen :P

2008-10-27 @ 21:16:44
URL: http://linaedholm.blogg.se/
Postat av: Linnéa&Jennifer

hoppas du har en fin kväll:)

2008-10-27 @ 22:16:58
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Paula

Skärp dig.. :S Det är inte bra att träna så din mage blir tjock som feta röv.. :S Skärp dig nu..... Så din blogg mår bra för internet dumemr.

2008-10-27 @ 22:44:58
Postat av: Sophie Chrystal

Svar Paula: Jag tror du har kommenterat i fel blogg för inget av det du sa har något samband med det jag skrev och om det du nu skrev var menat till mig, HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Väx upp vad tjänar du på en sådan patetisk kommentar?!

2008-10-27 @ 23:05:55
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0