Kärlek

Vad ska man gör för att leva längre? Träna, Äta bra, Frisk luft, Bra sömn, en Chokladkaka, Intellektuell stimulans - Nej, det är  KÄRLEK ♥
 

Sophie ♥ P...  Cypern 2008 

Jag är så otroligt glad att jag får ha Dig i mitt liv, Du gör mig hel! Vi har snart varit tillsammans i 4 år, de absolut bästa åren i mitt liv, och än idag pirrar det i magen när jag tänker på Dig. Jag älskar dig så himla mycket. Äkta kärlek är det bästa som finns och det gör även att vi lever längre, snacka om att ha allt här i livet. Lycka! 

Innan jag startade denna blogg diskuterade vi mycket om publicitet av bilder. P sa att han inte ville vara en del av denna blogg, bildmässigt. Vilket jag helt klart respekterar och självklart kommer jag ALDRIG att lägga upp en bild på honom om jag inte har fått hans samtycke till det. Så som ni förstår har jag fått hans godkännande till att publicera denna bild på oss. Min snygging (; 

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0