Sen middag

Jag har suttit hela dagen med Konkursrättsuppgiften och nu är den Äntligen klar :D Såå skönt nu har jag gjort alla inlämningar på denna kurs och hittills har jag fått mycket bra på de inlämningarna vi har fått tillbaka. Det är roligt. Jag var mitt uppe i mitt bästa flyt under dagen vid 15-tiden så jag hann inte äta middag innan jag hade föreläsning kl. 18 - 20 i Fastighetsrätt. Så när jag kom hem strax efter 20 gjorde jag en jätte god sallad, med färsk persilja, tomat, isbergssallad, dill, gröna oliver, röd kaviar, räkor (oskalade), hackad morot och en alldeles för Hård Advokado + Rhode Island dressing på det (; 

En mycket god sallad!

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0