SATC & Sova

Nej nu får det vara nog, orkar inte sitta och renskriva längre jag får helt enkelt göra det i morgon. Jag har lektion kl 13 så det blir 12.20 bussen in och innan dess måste jag hinna läsa rättsfallet, och göra minst en uppgift. Det vore ju bra om man hann renskriva lite mer men vi får se hur det blir med det (; 

Efter skolan ska jag in till stan för att hämta lite böcker av H och sedan mest troligen ta bussen hem. Jag ska äta middag hos min vän E så jag får se om jag far hem eller om jag far direkt till henne?!

Nu blir det örtteá och förhoppningsvis något att äta och se det första avsnittet av SATC, hah börjar om nu. Skulle dock vilja se filmen, får se om jag och E ser den i morgon.    


God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0