Prioritering

Det handlar verkligen om att prioritera. Jag har de senaste dagarna prioriterat bort träningen, eller prioriterat och prioriterat jag har känt mig lite krasslig och haft lite halsont och jag vill verkligen inte att det ska bli värre så därför har jag valt att vila i några dagar nu. Jag gjorde som sagt klart övningsuppgifterna till Föreningsrätten igår och i morgon är passet. MEN i morgon får jag min STORA order och då måste jag vara hemma för jag vill för det första inte lämna den på bron och för det andra så tar det en massa tid att ta sig in till Universitetet, till stan och sedan hem och det orkar jag inte med. 

Så jag bad min snälla vän R om att jag ska få skriva av hans anteckningar senare, tack! Förhoppningsvis lägger vår lärare upp svaren på Fronter men man vet ju aldrig. Istället för att slösa en massa resetid så ska jag jobba med mitt "företag" kolla igenom produkterna, bestämma möten och kolla vad som måste inhandlas. Men innan det ska jag läsa om Panträtt i fast egendom och möjligtvis träna om jag mår bra. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0