Nya friska tag

Min Älskling for som sagt hem idag men vi ses ju snart igen :) Det har varit skönt att bara vara för några dagar och inte tänka på skolan. Att gömma alla böcker och pärmar, dock inte lagboken den står på sin hedersplats vid fönstret men det är ju min Bibel så det gör inget (; Att få vara med Världens underbaraste och bara njuta av att vara i varandras armar. 

Haha visst ja! Kom just på att jag i onsdags tänkte att jag skulle använda foundation, (det var 1 och ett halvt år sedan sist, närmare bestämt på Balen), men jag orkade inte kleta på något och det gjorde jag rätt i. För när vi kommer till P och sätter oss i hans rum, myser och lyssnar på musik förstår jag varför jag Aldrig använder foundation, förutom det att jag inte tycker om att täcka ansiktet med skit att det aldrig skulle vara lönt eftersom P pussar verkligen överallt och det lilla smink jag hade när jag kom är efter några minuter helt borta (; Därför sminkar jag mig aldrig på helgen om man nu inte ska bort.

Åter till skolan, det känns både roligt och lite jobbigt att allt drar igång igen eftersom jag pluggar på 150% blir det en hel del att göra. Men Juridik är kul! Det känns konstigt att inte ha tränat sedan i måndags. Men i morgon är träningen igång igen och det känns skönt, nog för att det inte behövs någon träning när jag är med P eftersom vi busar en hel del (kan missuppfattas), haha. Sånt där nykärbus! Trots att vi har varit tillsammans i nästan 4 år (;

Idag föll även snön för andra gången denna höst!

/ Sophie ♥         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0