Ny dag nya tag

Vaknade kl 10 00 idag med trots att jag fick och la mig tidigare igårnatt. Nu på morgonen har jag i alla fall renskrivit Fastighetsrättsföreläsningen som jag hade igår. Nu ska jag pröva på Yoga :D Spännande! Vi får se hur det går, man skall tydligen kunna stå på huvudet utan problem efter tre månader, hmm. Jag återkommer efter tre månader om det (;

Sedan blir det lunch och så måste jag börja pallra mig in till stan. Det blir nog 13.15 bussen eftersom hon som håller i kurserna jag ska på 14.30 sa att hon kanske skulle bli klar tidigare så jag får väl sitta och läsa i vänterummet tills hon är klar (; Måste som sagt läsa lite inför Föreningrättsföreläsningen i morgon. 

Ha en underbar dag! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0