Mys i soffan

Hade nyss mys i soffan ;) Det var saft och saffransbulla, mmm Älskar saffran såå gott! Fick även en kram av Lille A som sover sin sista kväll här för denna gång, i morgon lämnas han på sexårs och hämtas av sin mamma. Tycker alltid att det är lite sorgligt när jag vet att när jag vaknar i morgon så kommer han inte att vara här. Men han kommer ju igen nästa vecka. 

Ska inte dricka mer teá idag eftersom då lär jag inte kunna sova ikväll/inatt och mitt rogivande örtteá kommer endast att göra mig sömnig så det får bli varm vatten. Det är faktiskt inte så illa, brukar även stoppa lite ingefära i. Nä nu ska jag slå mig ner i sängen och läsa Organisationernas rättsliga ställning, om ekonomiska och ideella föreningar. 

Ha en fortsatt bra kväll! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0