Min dag

Den började med att jag gick upp vid 10.00, drack chaiteá och åt en macka. Ritade samtidigt in alla figurer som läraren skissat upp på föreläsningen, var klar vid 14.30 åt även lunch däremellan. 14.30 körde jag ett 30 min Pilatespass, skönt! Sedan började jag att städa mitt rum, det såg förfärligt ut, men jag hann inte klart innan jag var tvungen att köra in till skolan och ha föreläsning 18.00 - 20 00 härligt härligt! Sedan körde jag hem och började städa och nu är jag KLAR :D Har dammsugit, byt lakan, dammtorkat ja hela rasket. Rensade till och med i min garderob. 

Föresten i morgon ska jag på Make-up och hudvårdskurs kl 14.30 lär ta ca 3 h ;) Ska bli så skönt att äntligen få fara dit. Nä nu ska jag ta något att äta.

Later

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0