Min dag

Dagen började med att klockan ringde kl. 6.00 eftersom jag tänkte ringa till Posten och be dem ta med mitt paket. Men självklart somnar jag om och vaknar chockad över att jag sover och lyckats somna om, kollar på klockan som nu visar 9.00 Great! Jag skulle i och för sig vakna klockan 6.00 för att endast ringa till Posten och somna om igen och sedan ställa klockan på 8.00 eftersom jag hade en pakt med M att vi skulle pallra oss upp då eftersom vi har blivit riktiga tjuvsovare. Men det sprack för mig och det hade inte gått så bra för M heller fast vi som dock inte till 10 så en eloge till oss ;D 

Jag bestämde mig som sagt att prioritera bort att fara in till övningspasset idag kl. 10.15 för att ta emot min stora order på 11 kg (jag vägde) som kom kl. 11. Shiiit vad skoj det var att bokstavligen få bada omkring i alla Underbara produkter, smarta tips och enorm glädje att få dela med mig av allt detta till andra. Men innan jag öppnade paketen så läste jag 60 sidor i Panträttsboken. Min plan var att kolla på produkterna vid lunch och sedan fortsätta läsa. Men det blev inte som planerat utan jag satt med produkterna enda till middagen och sedan var det bara att fara iväg till kvällsföreläsningen kl 18 - 20. På föreläsningen får jag veta att Föreningsrättsövningen var inställd och de fick man veta först på skolan, kul för alla som hade farit in. TUR att jag valde att inte fara (; 

När jag kom hem såg jag DH och har renskrivit allt från föreläsningen. Har verkligen en HELDAG på skolan i morgon. Börjar kl 13 och slutar 21.00 puuuh! Först har jag panträttsövning, sedan Familjerättsövning som jag förövrigt måste göra nu ;) och sedan har jag jourmöte från 18 - 21. 

Nu ska jag ta mig en kopp teá och göra Familjerättsövningarna samt läsa rättsfallet (;

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0