I skolan

Sitter just nu i skolan, har precis fyllt på mitt busskort och väntar på att mamma ska komma förbi och hämta upp mig, vilken lyx! Har som sagt haft Fastighetsövning och det gick bra, det är väldigt intressant. När jag kommer hem så måste jag göra klart det sista på Utsökningsövningen så jag kan börja med Konkursövningen som ska vara inne om en vecka. Efter dessa två är alla inlämningsuppgifter i HII (Handelsrätt II) klara och det blir tentaplugg för hela slanten, eftersom jag har sedan en skriftlig tentamen på 7,5 p den 17 januari (; 

I morgon blir det FEST! Ska in efter lunch till skolan för att ta P:s bil och sedan fara in till stan med Maria. Ska göra klart min inköpslista hade jag tänkt också. Hoppas att vi kan fara förbi ICA på hemvägen så jag kan köpa mer örtteá, tuggummi, choklad, mandariner och mer ost (;    

Later 

Ha en bra dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: robert

kan du hjälpa mig med konkursuppgiften, den är galet svår!

2010-12-08 @ 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0