Höstlov update

Onsdag: Fixade jag mig för att fara in till stan med 15.15 bussen men klockan 14.00 ringde P (som var klar med tentan en timme innan tentatiden var slut) och jag hade inte packat klart. Men jag ville inte att min Älskling skulle behöva vänta i 1 h och 45 min på att jag skulle komma in. Så jag fick stress packa det sista och springa ner till bussen som skulle gå 14.15. Jag hann ;) Direkt när jag stoppade min fot i busshållsplatsen kom bussen. 

Väl inne i stan fick jag vänta ett litet tag på att P skulle komma och hämta upp mig. Vi skulle äta lunch/middag inne i stan så det fick bli MAX (; Efter det for vi till P. Det blev en massa mys och vid lyssnade på J Cash. Tog en härlig kvällspromenad och så såg vi Max Payne med Mark Wahlberg vilket var en helt okej film. 

Torsdag: Vaknade upp med min Älskling :) Åt frukost i vardagsrummet och såg Åter till Cold Mountain med Jude Law, Nicole Kidman, Renée Zellweger & Natalie Portman. En helt underbar film!

   

Det blev även en härlig höstpromenad med P & hans familjs hund H. Det var ett underbart väder, solen lyste, det var frost på backen och vattnet hade frusit till is och för att inte tala om en helt underbar kille vid min sida. Kärlek till Livet! Senare på dagen kom även P:s storasyster med Familj. Lilla H som har blivit så stor och om någon månad skall få ett syskon. På kvällen tog vi en till Promenad med P:s hund H och hans systers hund U. Mysigt! När vi kom in i värmen igen såg vi Spiderman 3.

Fredag: Efter lunch for vi in till Universitetet, jag köpte boken, Brott & Straff i Affärslivet och sedan for vi hem till mig. Vi såg Shrek 3 och på kvällen Idol (endast för att se Alice & Kevin) i väntan på att Red Eye med Rachel Mcadams skulle börja. Det blev självklart en hel del mys också :D

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0