Hemma tidigt?

Konstigt nog kändes det som att jag kom hem tidigt idag, (kom hem 17.00) eftersom jag igår kom hem 21. Har suttit hela dagen med grabbarna och gjort Konkursrätten, har bara lite kvar nu. Hade även Successionsövning till 16.15 efter lektionen möte jag upp min Älskling och fick några pussar innan det var dags att hoppa på bussen :) 

När jag kom hem cyklade jag på Cross-maskinen i 30 min, duktigt och samtidigt såg jag Desperate Housewives som jag hade spelat in. Jag tycker att det är tråkigt att Gabrielle (Eva Longoria) inte längre är sitt snygga-jag, saknar det faktiskt. Nästan så att jag har lessnat på att se serien... 

Blir det inget mer Desperate H? 

Anyways nu är det middag.

/ Sophie ♥ 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror hon kommer bli sitt gamla snygga jag igen efter ett tag :) Dock så tycker jag serien är lika bra ändå..

2008-11-12 @ 21:20:26
URL: http://omniasolvunt.blogg.se/
Postat av: Sophie Chrystal

Svar Alexandra: Ja jag hoppas det ;) måste även poängtera att det inte endast är pga. att Gabrielle inte är lika snygg som hon brukar vara (; utan jag tycker att serien helt enkelt inte är lika intressant längre, tyvärr :/ hoppas dock att det bara är tillfälligt :) Ha en bra kväll!

2008-11-12 @ 22:36:14
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0