Helg update

Fredag: På morgonen for jag till tandläkaren för att fylla igen en tand som var för gropig, trodde inte att jag skulle behöva bedövning och det första som systern säger är: " ska vi ta bedövning", what?! Jag som trodde att jag skulle slippa det eftersom jag inte har något hål. Men jag trodde fel. Som tur är var det en av mina övre baktänder så min tunga blev inte bortdomnad. Efter tandläkarbesöket for jag in till stan och gick in på Cubus och efter ett tag ringer min vän E som jag skulle äta lunch med. Hon kommer in till Cubus och vi kollar på lite kläder. Jag kom ut därifrån med två klänningar (visar bild sen) och två par hankypanky liknande trosor. 

Sen gick vi till "favvostället" och åt tacotallrik, sååå gott! Det måste vi göra om. Men det blev dock som jag befarade nämligen att vi skulle äta Tacos hos P och så blev det. Så jag åt tacos två gånger den dagen men det gjorde inget (; Efter några timmar av ätande och snackande var jag tvungen att fara iväg för att ha lektion. Hade som sagt inlämning av min Konkursuppgift. Skönt att alla inlämningsuppgifter är inlämnade nu. 

Efter lektionen hämtade jag upp P med röda sportbilen (; och så for vi till Elgiganten för att köpa ett tangentbord till P:s lillebror. Sedan for vi hem till P och åt tacos. Fredagen innebar även en massa mys, härlig kvällspromenad med hunden. Vi såg även Narnia 2, Prins Caspian som var en mycket bra film.  

Lördag: Vaknade upp med min Älskling :D Vi åt frukost och sedan pluggade vi fram till middagen. Efter middagen hade vi massagekväll, sedan blev det duschen och 1 h promenad med hunden, mysigt men kallt om ansiktet och fingrarna. Det var ca -10 brr, hur ska man klara sig när det är dubbelt så kallt? och till och med mer? När vi kom in såg vi Planet Earth. Sedan blev det ost & kex ;) Im loving it! Ost med bakteriekultur hah. (internt).  

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0