Helg update

Fredag: For in till skolan och hade Successionsrättsövning efter det fick jag åka in till stan med snälla F och hämtade böckerna av H sedan sprang jag till 15.00 bussen men den kom aldrig så då fick jag ta en annan buss 15.15 istället och jisses vad kallt det var, kändes som -20 fast jag visste att det endast var -7. Då börjar man att fundera hur man ska klara mer kyla?! Anyway sedan kom jag hem, duschade och vid 18.50 for jag och möte upp E vid ett matställe för att ta med oss mat till henne. Det blev en lövbiff och strips för mig, ovanligt (; hah och E tog en kycklingrulle. 

Det var mycket trevligt hos E och hennes två katter. Jag har alltid tyckt att katter är söta och gosiga Men, fy vad kattavföring stinker och sedan är jag väldigt rädd för saker jag inte kan kontrollera så mest hela kvällen var jag tvungen att ha koll på vars de två befann sig. Så P du vinner vi ska inte ha någon katt mest troligen ingen hund heller men om jag får välja då blir det definitivt en hund. E, vi måste definitivt träffas igen snart!

Lördag: Vaknade kring 10 tiden och började renskriva det jag hade kvar från torsdagens föreläsning och jag hann precis klart tills att P kom kl.15. Min Älskling :D Är så LYCKLIG att jag får ha Dig. Du är BÄST! Efter en massa mys for vi in till Universitetsområdet eftersom vi var bjudna på middag hos P:s klasskompis A, så vi var 10 personer i en liten studentlägenhet, trevligt. Det blev Tacos till middag och en smarrig Chokladkaka och glass till efterrätt. 

Jag och P hade redan innan bestämt att det inte skulle bli någon utgång eftersom vi ville umgås bara han och jag eftersom P skulle hem tidigt på söndagsmorgonen. Vi for hem vid 22-tiden. När vi kom hem till mig såg vi andra Arn filmen, jag tycker att det är väldigt bra filmer för att vara svenskt. Jag tycker om mixen med svenska och engelska och andra språk (;  

ps. Jag måste bli bättre på att ta med mig kameran, jag glömmer ALLTID! Föresten i fredags kollade jag i E:s fotoalbum och hon hade bilder från Umeå och Gothia fotbollskup :D Shiiit vad skoj att se bilderna och självklart var jag med på en massa bilder. Då hade jag blont hår hah ojoj måste få kopior på korten. 

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej vad roligt med bilder från fotbollen. Var jag med? haha :)

2008-11-23 @ 19:17:48
URL: http://camillafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0