Hej bloggen

Tanken innan jag gick och la mig igår var att jag skulle stiga upp kl 8.00 för att köra ett Pilatespass innan 10 bussen. MEN det tog lång tid innan jag somnade så jag tog lite sovmorgon, snoozade till kl 09.20 (; hah great! Så jag hann inte speciellt mycket på morgonen, jag hann packa alla grejer som skulle med, klä på mig, koka teá och ta med i min termosmugg och inget mer. Utan jag fick sminka mig på skolan och på bussen åt jag en mandarin. 

Klockan 12 - 13 skulle jag ha ett lunchmöte med Kvinnojouren där jag ska vara med i en Juridik Jour, jätte spännande och väldigt lärorikt. Ser verkligen fram emot att få jobba där och svara i telefon och ge kvinnor Juridisk rådgivning. Det är en väldigt bra merit och sådant gillar jag (; Väl på mötet fick vi som sagt lunchbaguetter från DagoBert, mycket gott! Det var även en hel del kvinnor där, dock mest förstaklassare skulle jag tro. 

Efter mötet hade jag lektion i Fastighetsrätt, sakrättsliga frågor avseende fast egendom och innan jag började lektionen pratade jag med L i min klass som även läser Familjerätt och jag hade till min förvånad missat Familjerättspasset, hur gick det till?! I kalendern hade jag skrivit att Familjerättspasset skulle börja 14.45 men passet var egentligen 10.15 :S Men som tur var hade dom endast gått igenom två uppgifter, en som vi hade kvar från förra passet och en av de tre uppgifterna som vi skulle ha gjort idag. Jag fick även låna L:s anteckningsblock, vilket var bra. 

Efter Fastighetspasset ringde jag min kära mor och undrade om hon kunde hämta upp mig på Universitetet men hon skulle åka buss så det var bara att ställa sig i busshållplatsen och vänta på att en buss skulle in till stan, men som tur var fick jag åka in till stan med min klasskompis MN:s kompis, väldigt snällt. 

När jag kom hem körde jag ett 30 min långt Pilatespass, sååå skönt! Har inte tränat sedan i onsdags så det var på tiden. Har även renskrivit Familjerätten och nu ska jag skriva ut Fastighetsrättsföreläsningarna som jag har renskrivit (; 

Ha en Underbar kväll!

/ Sophie ♥       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0