Hej bloggen

Idag har jag skrivit ut en massa papper och uppdaterat mig på vad som skall göras veckorna fram till jul. Har även kört ett pilatespass på 30 min. Skönt att börja träna igen. Kommer som sagt att försöka träna varje vardag och "vila" på helgerna (umgås med P). Känns skönt att tentaperioden är över trots att jag själv inte har haft någon tenta eftersom nu kan jag träffa min Älskling (nästan) varje helg. Har även gjort en övning som jag har till nästa vecka. Måste läsa rättsfallet vi skall ha med Bertil Bengtsson i morgon (som är en av vår tids stora jurister, han har varit justitieråd i Högsta domstolen åren 1977-1993).

Börjar den föreläsningen klockan 16.15 och klockan 18 00 skall en extern föreläsare komma och föreläsa för oss. Känns konstigt att fara in och ha föreläsning så sent, då ska man ju vara hemma och ta det lugnt. Men jag får låna mammas bil, perfect! Lille A kom idag :D 

Ha en underbar kväll!

/ Sophie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0