Halloween

Igår (lördag) vaknade jag upp med min Älskling och vi tog en promenad. Efter promenaden när P plockade in ved bakade jag den "klassiska spöktårtan" eller i år blev det min Lyxiga kladdkaka och spöken av maräng orkade inte göra den "riktiga" tårtan eftersom den tar 4 h. 


Efter det var det lunch och sedan var det Biomys som stod på schemat. Vi hade köpt biljetter till den nya Bond filmen, Quantum Of Solace så vi körde in till stan och köpte varma sour cream chips och två läsk (; Det var tur att vi såg den första filmen i fredags för filmen började direkt där den slutade sist. Jag tyckte att filmen var bra, tänker inte säga mer utan du får ta och se den själv. När vi kom hem hade mamma gjort en helt underbart god middag. Med fläskfilé, Potatisgratäng, egen Bearnaisesås, vitlöksbröd & skagen förrätt... 

Efter middagen tänkte vi uppleva lite minnen så vi bestämde oss för att klä ut oss (; hah vi gick dock endast till mina kusiner som bor i samma kvarter. När vi kommer dit öppnar min yngsta kusin och hans kompis dörren och båda undrar självklart vilka vi är för dom hade ingen aning. Sedan säger min kompis kusin: " Vilka fan är det ?, vi sliter av dom maskerna" och självklart rycker han av mig masken men jag hinner vrida bort huvudet. vad fasiken är det med dagens ungdomar? Ge oss godis och låt maskerna vara! Det är ju att klä ut sig och fråga "bus eller godis" som är hela grejen! Men så här snygga var vi:

Sophie, P & S (Lillebror)

Vi fick ett äpple och en banan haha och min morbror frågade om vi ville ha öl eftersom vi kom med en Systemetpåse (; När vi kom hem blev det efterrätt, min goda tårta och godis. Vi såg Johan Glans film hahaha så himla kul. Efter det såg vi Closer, vilken skitfilm! Nog för att jag gillar skådespelarna som var med men inte i denna film.

/ Sophie ♥ 

Kommentarer
Postat av: Lina

haha vilken cool tårta!

2008-11-03 @ 21:10:08
URL: http://linaedholm.blogg.se/
Postat av: Sophie Chrystal

Svar Lina: aa visst är den ;)

2008-11-03 @ 21:54:30
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0