Good Evening!

Jag lovade mig själv som sagt att gå upp 8.00 och att INTE Snooza, MEN det fick inte riktigt som planerat och jag skyller på att jag inte riktigt kom i säng som planerat och att jag endast drog ut 30 min för att få min 8 h sömn (; hah ja man är allt fyndig! Jag gick som sagt upp 8.30 och hoppade direkt in i mina träningskläder och körde ett 30 min Pilatespass efter det blev det frukost, fattige riddare, mmm! och efter det duschen. Sedan var det bara att packa allt och fara med bussen 10.00. 

Väl på skolan hade jag inlämning & förhörspass i Utsökningsrätt, fick även tillbaka mitt Rättsfalls PM, G + (man kunde max få G). Efter lektionen var det lunch med M och sedan var det Successionsrätt hela förmiddagen och sedan det Häärliga passet 18:00 - 20 00 (; Mor kom som sagt och hämtade mig efter, men vi var även tvungen att hämta upp brosan från träningen i stan så jag kom hem för två timmar sedan. 

När jag kom hem var det bara att börja renskriva dagens föreläsning, puuuh. Äntligen klar! Jag har självklart spelat in Desperate Housewives. Funderar på att gå och se det nu, och sedan gå och sova och vakna upp tidigt i morgon för att gå igenom Konkursrättsövningen. Ska i morgon in och gå igenom övningen med R, P & E, tre mycket trevliga grabbar i min klass. Sedan blir det övningspass i Successionsrätt.

/ Sophie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0