God natt

Idag har jag bokat biljetter till Madagaskar 2 den 30 november :D Ska se den med min Älskling det skall bli kul! Jag har idag försökt göra Konkursrättsövningen, men jag tappade motivationen på vägen och nu ropar kvinnorna från NY, ost & kexen, örtteet att det är dags att röra sig mot soffan. Har länge känt att ögonen är irriterade och det spelar liksom ingen roll om jag använder glasögon eller linser och skulle jag inte använda något alls skulle jag bara se svaga konturer av något fyrkantigt (macen), jag sitter på tok för mycket vid datorn. Måste börja ta riktiga pauser och inte spendera mina pauser vid ännu mer skärmtittande... 

Jag längtar för övrigt sjukt mycket till att få träna igen och jag tränade sist i fredags, hmm träningsskadad? Jag som har klarat mig i flera månader utan träning och nu går det endast någon dag och jag kan inte vänta på att få sätta på mig träningssetet och "jobba arslet av mig" (; But(t) I Love my Ass! haha, nä nu måste jag gå och sätta mig i soffan. 

Ha en underbart gó kväll & god natt på er!

/ Sophie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0