Äntligen

Nu har jag renskrivit dagens föreläsningar, skönt! I morgon har jag Successionrättsövning pass 4 så jag ska åka in med 12.23 bussen för att göra uppgifterna med M. Måste komma ihåg att ta med mig sakerna! Ska även köpa 3 pärmar. Idag är det faktiskt inte vilken dag som helst utan idag är det den dag min vän F for till Brasilien och det är exakt ett år sedan min första tenta, Juridisk översiktskurs I. Som tur var gick det galant och jag fick VG (det högsta betyget) vilket var väldigt skönt och speciellt när det endast var 14 % av 200 som fick det ;) 

Nu är det dags för mitt Kvällsmys de Luxe med ost & kex, vindruvor och en kopp örtteá och självklart ett avsnitt av SATC, såå jag har längtat. 

Sov så gott och så hörs vi i morgon!

/ Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0