Ändrade planer

Jag tog 16.35 bussen hem idag eftersom jag inte mår så bra och känner att jag behöver vila. Så jag gick förbi ICA och köpte ett Pringles rör och en Marabou Schweizer nöt (; Har plockat undan i mitt rum eftersom det verkligen såg ut som ett bombnedslag med stora kartonger på golvet, kläder överallt och min härliga kurslitteratur. Nu sitter jag och pimplar i mig mitt underbara Pepparkaksteá och hoppas på bättre tider. Hah okej inte riktigt. Nä nu ska jag ta en värktablett, 3:e för dagen och hoppas att min värk försvinner. Tänkte gå igenom Familjerätten och eventuellt skriva ut Fastighetsrättsföreläsningen och rita in alla figurer. 

Det känns faktiskt lite konstigt att inte sitta på Jourmötet. Jag som annars är en väldigt plikttrogen kvinna. Men när kroppen säger ifrån så gör den och då är det bara att lyda. 

Ha en underbar kväll!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Feliciaaa :)

Heej vannen :) Vad harligt med sno anda, kan inte forsta att det ar VINTER hemma..! Har har dom i alla fall julpyntat for fullt! Sa far massa julfeelings och en kontig kansla i magen att man inte ska fa fira nagon jul i ar, inte pa ett vanligt satt i alla fall. Ska lasa din blogg sa mycket jag hinner, ar riktigt kul att ha koll pa hur du har det dar hemma :) Ha det sa bra, saknar dig!!! Puss puss :)

2008-11-28 @ 20:13:33
Postat av: Sophie Chrystall

Heeej :D Kul att du skriver här (; Ja jag förstår det men vad härligt att få ha det varmt och skönt,att kunna ligga på playan på självaste julafton är inte fy skam ;) Ha det BÄST vännen och jag saknar dig med! Men vi ses ju (snart) igen ;D Massor med Pussar & Kramar och var rädd om dig!

2008-11-30 @ 15:08:17
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0