Aloha

Onsdagsupdate: Hade som sagt lektion i Familjerätt, Successionsrätt så jag skulle som vanligt ta bussen in. När jag står och väntar på bussen ser jag hur en buss bara far förbi på den "stora vägen, på bron" och eftersom det brukar komma två bussar samtidigt, inte samma linje, när jag väntar på att min buss ska komma men bussen som for förbi såg precis ut som den linjebussen jag inte brukade ta men jag tänkte att det säkert var en annan linje eftersom den egentligen skall stanna där jag stod. Det går ett tag och sedan så hör jag något oväsen och vänder mig om... 

Då ser jag att bussen som for förbi backar ner från påfarten och sedan kommer busschauffören ut och frågar om jag ska åka med. Han hade sett mig när han körde förbi så han hade backat hela vägen tillbaka. Men jag skulle ju som sagt inte åka med den bussen så han fick fara vidare. Det kändes som att jag skulle ha åkt med bara för att han hade backat så långt för att han trodde att jag skulle med. Men han skulle in till stan och jag till Universitetet så det hade blivit lite tokigt. Ja det finns verkligen snälla människor där ute, det finns hopp för mänskligheten (; 

Anledningen till att jag inte har hunnit skriva här tidigare är för att jag har renskrivit övningarna och skrivit ut en massa rättsfall i Familjerätten och ja det tog 5 h, shiiit! Har dock även kört min OnsdagsPeeling, har peelat hela kroppen och smörjt in mig. 

Men nu blir det Ost & Kex samt vindruvor, örtteá, tända ljus samt ett avsnitt av Sex and The City!

 
  
God natt!

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0