Träningsångest

Idag är det två veckor sedan jag tränade och för varje dag som går får jag mer och mer ångest över min uteblivna träning. Har suttit och googlat om "träning vid lite-halsont"  för att försöka få någon klar sanning om det faktiskt är så att jag måste vila. Men det verkar som att den gamla hederliga sanningen håller i sig, nämligen att man inte skall träna om man har en infektion i kroppen vilket verkligen låter logiskt. Men jag VILL VILL VILL! 

I och för sig så känner jag mig inte helt frisk, mitt huvud väger tungt och jag är lite snuvig + lite halsont. Jag får ta och vila helt enkelt. Ska nog städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag IGEN. Ska dammtorka och hela köret. Har förövrigt haft föreläsning idag och har just renskrivit den (; 

Ha en Underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0