Torsdag - Fredag

Här kommer en liten update på vad jag har haft för mig de senaste dagarna. 
Torsdag: Jag for som sagt in till skolan och fick en puss av min Älskade ;) Efter Nyttjanderättsseminariet for jag & M och åt på Subway, mm det var gott! Efter det hade vi som sagt jourmöte, vilket var mycket intressant även fast man vet det mesta om mäns våld mot kvinnor brukar te sig. Vissa är ta mig helt sjuka. Blää. 

Fredag:  Vaknade vid 7-tiden och träffade M på skolan strax efter 8. Vi satt och pluggande från 8 - 20. Fy f*n vad vi är bra! Emellan det hade vi lunch, lektion i Familjerätt och middag hos M, en smarrig het soppa med kyckling och baguett till. Efter våt pluggande blev det SATC- the Movie Extended version ;D Sedan for jag hem, tog bort mitt smink och gick och la mig. En helt underbar dag trots att den bestod av mest plugg, men med trevligt sällskap blir allt kul (; 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0