Tjollahopp

Idag hade jag föreläsning i Brott & straff i Affärslivet och efter det åt jag lunch med M. Sedan hade jag seminarium i Fastighetsrätten och efter det slutade jag för dagen, alltså halv tre och så kom min kära mor & A och hämtade upp mig ;) När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och efter det har jag renskrivit föreläsningen och kollat igenom lite uppgifter.

Igår kom jag på att jag inte hade beställt en bok som jag ska ha till Handelsrätt II. Den var tidigare slut på förlaget så då tänkte jag att jag skulle beställa den senare men jag glömde helt bort det. Så igår beställde jag den på Bokus, MEN idag fick jag ett mail om att den är slut och inte kan levereras, Great! Så nu har jag beställt en alternativ bok och hoppas att dom kan skicka den i alla fall "ta i trä". 

Snart börjar DH som jag ska spela in, tänkte fortsätta läsa boken, Handelsbolag och enkla bolag nu (; 

Ha en Underbar kväll!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0