Städat & duschat

Ligger nu och läser om Handelsbolag och enkla bolag i min nybäddade sköna säng, med en stor kopp äckelblandning (läs: varmt vatten, en massa vitlök, ingefära & honung). Jag gjorde verkligen rätt i att inte träna idag. Känner att jag bara blir tyngre och tyngre i huvudet och så har jag stickningar i bröstet. Kontentan från en läkare är att om man är "förkyld nedanför halsen så är det farligt att träna" så då vore det rent dumdristigt att träna och möjligtvis drabbas av en hjärtmuskelinflammation. Vilar hellre några dagar än att bli allvarligt sjuk i veckor/månader. 

Idag är det 1 vecka kvar tills jag och min Älskling har varit tillsammans i 4 ÅR! Shiit, känns länge fast ändå inte, det känns som att det alltid har varit vi två. Det är även mindre än en vecka kvar tills jag fyller 20. HJÄLP snart är jag en 20-åring, guud det låter så gammalt, fast ändå väldigt ungt hah (; 

Nä nu ska jag fortsätta! 

Later 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0