Nostalgi

Pluggandet har gått bra idag jag har gått igenom Föreningsrätten + övningsuppgifter och har börjat med Associationsrätten är snart klar med Enkla-, Handels- och Kommanditbolags delen. Ska sitta ett tag till med det. Sedan tänkte jag mig på lite Nostalgi. Jag ska nämligen se videoband från "den gamla goda tiden" då min Kära Far var i Liv. Jag Älskar att få höra hans skratt och att se honom leva. Jag har så många fina minnen och de kommer jag alltid att bära med mig. Det är just nu vid juletid som jag tänker på honom mest, nog för att jag tänker på honom varje dag. Men mycket beror nog på Julen är Familjens högtid, då ALLA ska vara samlade och bara ro om varandra. En annan sak som gör sig påmind är såklart att han togs ifrån oss i Januari -03. Så julen har inte direkt varit en dans på rosor de första åren. Men nu har jag äntligen börjat gilla julen igen. Det är trots allt en väldigt mysig tradition!  

Till Nostalgi tittandet ska jag äta ost & kex och måla mina naglar! I morgon ska jag fara till P, ska ta 11.15 bussen in till stan för att möte upp honom där och sedan fara hem till honom (han ska till tandläkaren i morgon). Nä nu ska jag göra klart ena bolagsdelen så jag får sätta mig ner i soffan och mysa :) 



God natt kära läsare!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0