Sexigt värre

Somnade hyfsat fort igår, men jag gick ändå inte upp förrän 10.00, P ringde till och med två gånger, hah vi hade bestämt oss för att gå upp klockan nio men det blev inte så lyckad för min del i alla fall. Nu på morgonen har jag skrivit ut övningsuppgifterna jag gjorde igår och nu ska jag sätta igång med Föreningsrätten :) Kul kul kul, försöker jag intala mig om att det är och ja det brukar hjälpa (; 

Svettas fortfarande som en gris och hostar snart upp mina lungor men förutom det är allt ganska bra. Vi får se om min Älskling kommer i kväll eller om vi träffas inne i stan i morgon för att handla de sista klapparna. 

Later

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0