Plugg & tårtbak

Hej bloggen! Gud vad jag har varit dålig på att uppdatera här den senaste tiden. Men det beror nog på all tentastress och födelsedagsfirande. Och tyvärr är allt långt i från borta nu. Idag har jag som sagt pluggat, ställde klockan på 7,50 men tror du jag pallrade mig upp, nej! Jag snoozade fyra gånger och efter sista snozningen skulle jag stiga upp men jag somnade om istället och vaknade klockan 9.00. Men det var inte så farligt och eftersom jag inte är frisk ännu så är det viktigt att sova ut, inbillar jag mig hah för att slippa "sovabortheladagen-ångesten". 

Idag har jag skrivit ut allt jag har gjort hittills och jag hann läsa lite mer i Aktiebolagsrättsboken och jag har gjort alla uppgifter som jag har kvar förutom, straffrättsuppgifterna. Måste även göra Familjerättsövningarna som är kvar. Har även hjälpt mamma med smörgåstårtsbak. Mammas sambo fyller 40 ÅR på Söndag den 14/12 så han ska ha med sig tårta till jobbet i morgon! Jag & J (mammas sambo) fyller som sagt 60 år tillsammans ;D Så på Lördag och Söndag blir det 20- & 40-års firande med smörgåstårta och en massa annat gott :D

I morgon ska jag:  
  • Hjälpa Mamma med smörgåstårtorna
  • Göra Familjerättsövningarna
  • Markera i Lagboken
  • Städa mitt rum (måste dammsuga bort alla trä & bark bitar som kommer in i mitt rum eftersom vi har kaminen och kistan med ved just utanför mitt rum så självklart drar man in all skit dit, jobbigt!)
  • Peeling av kropp & ansikt
 
God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0