Plugg, plugg och åter plugg

Så har min dag sett ut. Fast det har varit lite svårt att koncentrera sig när lilleman (A) är hemma och jag och S måste underhålla honom. Han vill ha uppmärksamhet 24/7 så det har varit en hel del in och ut springande från mitt rum. Jag ger verkligen en STOR eloge till alla studerande småbarnsföräldrar, hur klarar ni av det? Jag tycker att det är nog jobbigt att lämna lilla A för sig själv trots att vi inte ens är släkt, så jag kan bara fantisera om hur jobbigt det hade varit att "stänga" in sig i ett rum för att plugga när ens egna små liv är hemma. Jag skulle ha en sån jäkla ångest! Jag tycker att det är nog jobbigt att inte hinna vara med min familj  och fästman när jag pluggar mest hela dagarna, tänk så mycket jobbigare det skulle vara om man hade en egen familj.

Det är främst en av anledningarna till att jag vill skaffa mig en bra utbildning innan jag skaffar barn. Fast samtidigt beror det nog väldigt mycket på vad man pluggar till en del utbildningar är lättare än andra. Nä nu ska jag gå och se om det är något på TV:n i kväll eller om vi har någon bra film. Min älskling kommer snart ;D 

Ha en fantastisk kväll!

/ Sophie ♥

 

Kommentarer
Postat av: Julia

snygg blogg

2008-12-20 @ 19:55:10
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: susan & tyra

god jul!

2008-12-20 @ 22:06:37
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0