Plugg dag igen ;)

Det känns inte som att man gör annat än att plugga. Tog tidiga bussen in 7.25, jäääsp! Det var extra jobbigt när man är en nattmänniska och inte en morgonmänniska. Men det var faktiskt riktigt bra att börja så tidigt. Vi fick väldigt mycket gjort innan lunch. Annars när man sätter igång klockan 10 så hinner man knappt komma igång innan det är lunch. Det är definitivt något vi ska börja med. 

Det verkligen värker inom mig när det snart är två veckor sedan jag tränade, men det är ju inte bra att träna när man har ont i halsen så jag hoppas att det släpper snart. Jag får trösta mig med min favoritchoklad så länge. Det är inte fy skam det heller (;

 

Nä nu är det middag, stuvade makaroner och köörv, mmm! Nu kom Lille A ;) Sötisen. 
Later

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0