Morgondagens hemlighet

Idag blev det julklappsshopping för hela slanten, hann fixa de flesta klapparna, ska dock kolla om jag hittar något mer till mamsen och lilla H. Jag for som sagt in vid 13-tiden och vi gick på stan till 17. Jobbigt! Hade ont i ryggen och kände mig allmänt slut. Nog för att jag har känt mig lite krasslig i halsen och så men jag tror faktiskt att jag hade feber. Att ha feber och gå på stan är inte det roligaste och speciellt inte när man verkligen vill få ALLA klappar köpta och har en begränsad tid. Min mor kom som sagt in vid 15-tiden och sedan skulle vi hämta Lille A. Mammas sambo (J) blev sjuk i måndags och for hem från jobbet, vilket han inte har gjort 1 enda gång på fem år. Han är fortfarande hemma och ska vara det i morgon (onsdag) också. 

Jag fick inte så mycket gjort på pluggfronten idag, hann börja med straffrätt i Affärslivet men det gååår segt inte för att det är direkt svårt men motivationen och orken infann sig inte riktigt! Javisst ja, i morgon ska jag, P och hans syskon fixa en "hemlig julklapp" till familj & släkt. Så min Älskling kommer vid 14-tiden :D Längtar! Vi ska fixa oss fina och sedan fara in till stan för att fixa julklapparna. Min Älskling är också sjuk :( Vi tänkte egentligen att vi skulle vara med varandra efter stan. Men eftersom vi inte mår så bra någon av oss och jag måste PLUGGA så får vi helt enkelt umgås till helgen istället. 

Tidigare idag tänkte jag som alla andra dagar att jag skulle gå upp tidigt följande dag, MEN jag tar mig ju aldrig i säng i tid. Se bara vad klockan är nu och jag sitter här och bloggar (; Men jag tror nog att jag måste komma till insikt att jag måste göra detta på mitt sätt. Att jag helt enkelt är uppe senare på kvällen/natten och går upp lite senare osv. Jag måste ju göra det som känns bäst och jag har som ni kanske har märkt inga problem med att vara uppe SENT ;D 

Nä nu ska jag sova, hoppas ni har haft en bra dag och att följande dag kommer att vara ännu bättre!

God natt kära läsare!

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0