Lördag

Idag vaknade jag och P kring 12-tiden (; & efter frukosten/lunchen for han hem. Då ringde jag till min vän M för att uppdatera vad som har hänt de senaste dagarna. Sedan började jag plugga. Innan middagen ringde min vän Å som har kommit hem över jul från Oslo så jag åt en snabb middag och sedan for gick jag över till henne :) Mycket trevligt! Vi hann uppdatera oss lite i varandras liv och om framtida planer samtidigt som hon packande inför "hemresa" till Oslo. Jag fick även en julklapp av henne, ett silverarmband, med ett diamanthjärta på, Tack vännen! Det var även lite kul att det matchade ett par örhängen som jag har fått tidigare. När jag kom hem kring 20-tiden gick jag igenom Aktiebolagsuppgifterna som jag hade kvar. Ska även nu skriva ut lite viktiga papper som jag måste ha till Handelsrätts II kursen. 

Är faktiskt lite hungrig, ska nog ta mig lite ost & kex samt en kopp örtteá & sätta mig och se ett avsnitt av SATC ;D 



I morgon ska jag börja med Fastighetsrätten hade jag tänkt (; 

God natt! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0