Kidnappad ;D

På Lördagen var den dag som min Älskling skulle fira min 20-års dag, jag fyller som sagt 20 ÅR I MORGON ;D Så på lördagsmorgonen vaknade jag upp exalterad och nervös över vad min Älskade skulle ge mig. Vid 11-tiden kom han och med sig hade han ett paket :) Han ville att jag skulle öppna paketet på en gång. Jag slet upp pappret runt den medelstora kartongen. I paketet låg det ett silvrigt brev och i det var det ett sött kort och på det kortet stod det, Till Världens Sötaste! I kortet stod det helt underbara rader direkt från min Älskades hjärta och sista meningen löd: Nu, min älskade, är det dags att packa väskan! För nu åker vi! / Din P. Du är såå Underbar!

Jag frågade hela tiden, vars vi skulle, vad jag skulle ha med mig. Han sa att jag skulle packa ned badkläder, badrock, finkläder till kvällen, myskläder, datorn, tandborste & tandkräm m.m. Sedan var det bara att slänga in väskan i bilen och låta P ta oss dit vi skulle. Vi körde söderut och stannade vid ett hotell med ett stort äventyrsbad ;D & här skulle vi spendera dagen, kvällen, natten och nästkommande morgon. Spännande!

Vi kom som sagt dit vid 12-tiden och då var vårt rum inte klart ännu så vi lämnade packningen i bilen och gick och badade i äventyrsbadet, helt underbart! Åkte rutschkanor, badade buddelbad, satt i ångbastun och bara njöt av att vara tillsammans. Du & Jag P! Efter några timmars badande åt vi lunch, det blev ett skrovmål vardera. Sedan fick vi vårt rum. En SVIT :D Wiiie helt stort. Vi var på hotellrummet i några timmar bl.a duschade och gjorde oss klara inför kvällen. Vi skulle som sagt på en häftig Actionäventyrssaga, STORMEN!



Det var väldigt häftig Show, med underbar Acrobatic, ljus & ljud effekter! Efter showen var det middagsbuffe, julbord :) mmm så himla gott och såå jag har längtat efter julbord. Till efterrätt var det marängswisch :) Efter middagen gick vi upp på rummet och öppnade skumpan som P hade köpt ;D Han hade även köpt en jääätte stor godispåse, choklad och chips men vi blev så mätta efter middagen att nästan allt blev kvar. Men det kommer ju mer helger (; 

Hela dagen var helt UNDERBAR! Den bästa presenten man kunde tänka sig :D

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0