Kalas hela dagen

Idag har vi haft främmande hela dagen och jag är så slut, det blev en hel del tårtätande och diverse. Jag är propmätt! Jag fick även jätte fina blommor, pengar samt en chokladask, tack! Har nyss sett Burn off the reading, med Brad Pitt och George Clooney. Vilket var en väldigt oförutsägbar film och det uppskattas. Det känns konstigt att inte få vara med min Älskling ♥ trots att han var här idag. Fast det är ju inte på samma sätt att vara med någon offentligt som att få umgås privat. Men till helgen så. Jag tror det är viktigt att man får längta efter varandra, plus att vi verkligen behöver plugga båda två.  

Nä nu ska jag gå och sova det är ju som sagt en dag i morgon också och då kommer det mer främmande (; hah men jag borde dock få lite mer plugg gjort, fick inte mycket gjort idag (lördag). 

Sov så gott!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0