Hej bloggen

Igår var det som sagt min födelsedag vilket innebar paket :) Fick pengar och ett par urmysiga sockar av min familj. Fick även ett par jätte söta örhängen, nagellack och ansiktsmask av min kära vän M, Tack vännen! Hon far förövrigt hem till Norrköping i morgon bitti. Tur att det finns Skype och telefon (; Jag & M pluggade Fastighetsrätt hos mig ända tills middagen igår och sedan for vi in till stan för Jourmöte. Vilken födelsedag, hah. 

Idag vaknade jag som vanligt just innan bussen skulle gå så jag fick stressa. Snacka om att man aldrig lär sig. Sedan hade jag övningspass i Föreningsrätt och sedan var det jourmöte. När jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket, gick igenom en tidigare övningsuppgift som jag skall skriva ut i morgon. 

I morgon ska jag till Synsam för att göra en glasögon & linsundersökning, lär säkert ha fått sämre syn, ser nämligen knappt vad det står på tavlan längre. Köpte mina glasögon för snart ett år sedan så undra om man kan få glaset bytt om synen har förändrats ? Hmm återstår att se. 

Nu sitter jag och ser på dagens Desperate Housewives. Sedan ska jag gå och sova och förhoppningsvis stiga upp i tid så jag hinner in till stan innan undersökningen (; 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0