God dag

Morgonen blev inte som planerat. Jag hade ställt klockan på halv åtta och när den ringde ställde jag den på kvart i åtta men tydligen så tryckte jag på fel knapp eftersom jag vaknade av mig själv och såg till min förvånad att klockan var tio i nio. Hah ja så det kan gå. Men det är viktigt att sova mycket när man är sjuk. Idag mår jag bättre lite snorig men annars helt okej. 

Har läst ett x antal sidor i boken och har nu packat ner det mest till dagens föreläsning om nyttjanderätt, dock inte datorn ännu (; Efter föreläsningen har jag möte nr 2 med kvinnojouren, ska bli spännande. Vi får se hur länge det tar, men vi har tid till 20.00 i alla fall. Nä nu ska jag fortsätta och läsa tills klockan slår 14, för då tar jag den röda "sportbilen" in. Far lite tidigare för att få en puss & kram av min Älskling (; 

Ha en UNDERBAR dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0