En underbar helg

Jag bara Älskar Älskar att få vara med Dig ♥. P kom som sagt till mig i fredagskväll :D Det blev en hel del mys och så såg vi Moulin Rouge, men det tog ett tag innan jag lyckades övertala P om att vi skulle se den, musikal är inte hans bästa genre. Men han tyckte att den var bra, lite konstig kanske men det är det som gör filmen så härlig tycker jag! Sedan gick vi och la oss i varandras armar. 

Efter en god natts sömn vaknade vi sådär lagomt sent (; Käkade frukost och sedan for vi in till stan för att handla de sista klapparna och vi hann klart med alla. När vi kom hem blev det Tacos och klockan 18.00 kom tomten ;) Vi hade som sagt Lilla Julafton igår eftersom A inte kommer att vara här på onsdag så han fick sina klappar då ;) Sötungen! Och en massa paket fick han. Sedan var det mys i soffan enda till klockan 3.00. 

Det kändes verkligen välbehövt att få ta en paus från pluggandet. P for nyss hem så nu har jag lite ny energi för att börja ta upp pluggandet igen ;) 

Ha en bra dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Fin blogg!!

god jul:)

2008-12-21 @ 15:16:34
URL: http://emiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0